FAQ
1. Kdo je virtuální asistentka a jak probíhá její práce?
Jako virtuální asistentka se označuje skutečná „živá“ asistentka, která svou práci vykonává vzdáleně ze své vlastní kanceláře, domova, či jiného místa mimo prostory klienta.
Náplň práce virtuální asistentky je stejná jako u těch osobních, pouze s tím rozdílem, že se na ni můžete obrátit až ve chvíli, kdy ji vážně potřebujete. Tím šetříte své náklady na mzdu a kancelář s vybavením za zaměstnance, pro kterého byste neměli 100% využití.
2. Jaké služby virtuální asistentka nabízí?
Virtuální asistentka nabízí celou škálu služeb, které je možné delegovat a šetřit tak svůj čas pro klíčové aktivity svého podnikání, koníčky či rodinu. Virtuální asistentka může klientům nabízet služby z oblasti administrativy, marketingu, organizace, účetnictví apod.
Konkrétní služby, které nabízí Vavias s.r.o. asistentky, naleznete ZDE.
3. Kdo všechno může využít služeb virtuální asistentky?
Kdokoli! Nezáleží na tom, zda jste podnikatel, firma nebo soukromá osoba, jsme připravené pomoci každému, kdo nás osloví.
4. Mohu asistentku využít pouze na jednorázový úkol nebo je nutná dlouhodobá spolupráce?
Rozhodně ano! Právě v tomto spočívá výhoda spolupráce s virtuální asistentkou. Službu si můžete objednávat jen ve chvíli, kdy potřebujete vypracovat nějaký úkol.
V případě dlouhodobého využívání pravidelných služeb je spolupráce podložena smlouvou s přesně definovanými podmínkami, rozsahem prací a cenovým ohodnocením.
5. Jak probíhá spolupráce s virtuální asistentkou?
První kontakt probíhá na základě poptávky či zadáním úkolu skrze kontaktní formulář, email, či telefonický kontakt.
Následně se s Vámi spojíme a vyjasníme si veškeré nezbytnosti týkající se vypracování úkolu, jako jsou klíčové informace, termín vypracování úkolu, kdy je možné se kontaktovat, cena atd. Poté začínáme zpracovávat Váš požadavek.
6. Jak je to s tím prvním úkolem? Opravdu je zcela zdarma?
Přesně tak! Ani nám se nelíbí platit za něco, co si nemůžeme předem vyzkoušet, proto pro Vás první úkol zpracujeme ZCELA zdarma a nezávazně. Vyzkoušíte si, jak probíhá spolupráce s virtuální asistentkou, jak Vám může zjednodušit Vaši práci i jiné možnosti delegování dalších úkolů.
Na základě této zkušenosti se pak sami rozhodnete, zda naše spolupráce bude pokračovat či nikoliv.
7. Kde se dozvím kolik zaplatím za využití služeb virtuální asistentky a jak následná platba probíhá?
Před započetím vypracování zadaného úkolu budeme domlouvat přesné podmínky spolupráce, mezi kterými je i cena. Za naši práci platíte na základě odpracovaných hodin, jen tehdy, kdy skutečně pracujeme. Čas strávený nad jednotlivým úkolem přesně evidujeme a Vy tak můžete vidět, kolik Vás zadaný úkol stál.
V případě jednorázového úkolu je cena individuální a odvíjí se od rozsahu požadované služby. V případě rozsáhlejších úkolů či delší spolupráce se cena odvíjí od odpracovaného času.
Platba probíhá na základě vystavené faktury převodem na náš běžný účet.
8. Proč je Vaše práce ceněna hodinovou sazbou a ne standardním ceníkem?
Spolupráci s námi můžeme zjednodušeně rozlišit na 3 kategorie, která mají svá specifické ohodnocení:
1. Zpracování jednorázového úkolu
Veškeré služby, které nabízíme nelze jednoduše cenově zařadit do nějaké tabulky, proto každou takovou poptávku klientovi ceníme přímo na míru.
2. Krátkodobá spolupráce většího rozsahu
Vhodná pro ty, kdo vědí, že naše služby nebudou využívat pravidelně, ale potřebují zpracovat úkol, který je objemem práce časově náročnější na více než 1 hodinu. Zde si svou práci účtujeme právě onou hodinovou sazbou, která činí 390,- Kč/ hod.
3. Dlouhodobá spolupráce
V případě zájmu o delší nebo pravidelnou spolupráci jsme pro své klienty připravily cenově výhodnější balíčky, které jsou rozděleny dle počtu pracovních hodin. Úkoly ke zpracování nám tedy zadáváte až do té doby, dokud nebude vyčerpán počet hodin z balíčku.
9. Jak poznám kolik času jste pro mě odpracovaly a kolik mi ještě zbývá?
Svou práci měříme v aplikaci Toggl. Pokaždé, když budeme pracovat na Vašem úkolu, zapneme si měření času. Jakmile Váš úkol zpracujeme, máme přestávku či se potřebujeme zabývat něčím jiným, měření vypínáme.
V případě zakoupení balíčku Vás po každém zpracovaném úkolu informujeme o zbývajícím čase a společně s fakturou od nás obdržíte souhrn jednotlivých činností s jejich časovou náročností.
10. Pokud zjistím, že mi spolupráce s Virtuální asistentkou nevyhovuje, je možné ji zrušit?
Pokud na základě vypracování zkušebního úkolu zdarma, objednávce jednorázového úkolu zjistíte, že Vám služby VA nevyhovují, nic rušit nemusíte. Naše spolupráce skončí předáním vypracovaného úkolu.
V případě dlouhodobé spolupráce řešíme každou reklamaci či nespokojenost s naší prací individuálně a za podmínek sjednaných ve smlouvě.
11. Rád bych se o spolupráci s virtuální asistentkou dozvěděl více, ale nevím zda je to pro mě vhodné. Je možné Vás nezávazně kontaktovat?
Samozřejmě. Pokud Vás cokoli zajímá, neváhejte se na nás obrátit s jakýmkoliv dotazem.
Ke každému klientovi přistupujeme individuálně, proto Vás rády potkáme i osobně. Při této schůzce Vás podrobně seznámíme s naší prací, řeknete nám jak pracujete Vy a vyhodnotíme prostor pro případnou spolupráci i to, s čím bychom Vám mohly pomoci.